fredag 19 februari 2010

Nu närmar sig årets höjdpunkt - bokrean. Jag älskar böcker! Känslan att gå omkring i en bokhandel och bläddra i vackra böcker är otrolig. Jag har svårt att låna böcker. Jag vill äga dem. På bokrean i år tänker jag kika extra på följande böcker:



Här är första boken om Edward och Bella. En ungdomsbok som absolut är värd att läsas även om du passerat tonåren med några år. ;o) Jag har läst den och resten av serien också. Äger de övriga böckerna men inte den första. Så det blir ett inköp för att komplettera serien. Precis som stora storasyster vill jag se filmen.




En bok om att ta tillvara på de små vardagliga händelserna.




Har du inte sett, läst eller hört Lou Rossling förut så har du chansen nu att lära dig tända stjärnögon du också. En underbar kvinna och en underbar bok!

En underbar klänning från Odd Molly har jag hittat hos Miss Greta.se. Vill ha,vill ha!!!!
Måste absolut upp på favoritlistan. Priset är lite väl saftigt! :o) Får hoppas att det blir en rejäl rea så kanske klänningen kan bli min.

Nu är det helg igen och imorgon ska stora storasyster på super-g tävling. Själv ska jag besöka tandläkaren. Inget jag gillar alls. Nu gäller det att hålla tummarna för att det inte hittas några hål, så jag slipper komma tillbaka. Lillebror och storasyster får stanna hos farmor och farfar. Imorgon kväll laddar vi inför nästa deltävling. Kan det vara någon bra låt den här gången??

Kram!

1 kommentar:

  1. Tack för boktipsen! Nu fick jag två- "vill ha" böcker till önskelistan. Twilight serien har Moa, liksom alla filmerna och nu samlar hon serien på engelska ;) Jag blev inte lika "biten" som henne, jag vet inte varför. Jag har både läst böckerna och sett filmerna. Men njae...

    Underbar Fröken klänning! Den skulle jag med vilja äga, du har BRA smak!

    Trevlig helg!
    KRAM från Eva

    SvaraRadera