tisdag 23 februari 2010

Det bara fortsätter...


Lillebror åkte dit i måndagsmorse. Stora storasyster vara hemma idag p g a en mage som kändes orolig. Nu blev det inget mer som tur var. Imorgon går båda flickorna till skolan. Lillebror är kvar hos mormor och morfar nån dag till eftersom jag själv inte är i toppform ännu. Magen vill liksom inte vara med. Det går bra om jag bara dricker något, men stoppar jag i mat får jag rejält ont i magen. Vi vilar en dag till magen och jag. Sen måste jag bli frisk! Vill vill vill gå på föreläsning på torsdag eftermiddag. Erika Lövgren som skrivit boken "Med datorn som skrivverktyg" kommer till oss och ska hålla en föreläsning om sitt arbete. Jag har längtat efter boken och nu när hon kommer hit vill jag ju absolut lyssna på henne.

Kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar