lördag 20 februari 2010

Dagens besök till tandis avklarat! Inga hål! Nu behöver jag inte besöka det där hemska stället på ett och ett halvt år. Efter hemskheterna vidtog bara roliga saker. Resan fortsatte till Sundsvall och lite shopping. Letade ett litet fat på fot med tillhörande glaskupa. Hittade inget. Får helt enkelt föra upp det på favoritlistan också tills vidare.
Däremot hittade jag en fantastisk bok som jag bara blev tvungen att köpa.




Det går inte att gå förbi en bok som har den titeln. Hoppas på att innehållet är lika roligt och igenkännande som författarens förra bok. En underbar bok att läsa för alla mammor som känner sig som familjens projektledare. Själv skrattade jag vissa gånger så tårarna rann. Med andra ord - nya tips inför årets bokrea.



Nu blir det melodifestival med barnen. Vem ska man rösta på? Är någon bra? Borde någon verkligen gå vidare överhuvudtaget?

Kram!

4 kommentarer:

  1. Halloj!
    Nu är det första gången jag kan kommentera din blogg! Har inte fungerat förut... Teknikens under ;o)
    Litet fat med glaskupa finns på Pandura (i katalogen iaf), fast det var på fot, men du kan ju kolla.

    Roligt att se dig i Bloggvärlden!

    Kram, kram!

    SvaraRadera
  2. Tack, Sara!!! Vad roligt att du kikar in!
    Ska genast kolla upp ditt tips!

    SvaraRadera
  3. De har jag läst & fnissat till :)
    Minns att det var du som tipsade mej om Vattenmelonen för många år sedan. Sen blev det måååånga Marion Kayes böcker. Har du läst "en liten hattaffär på hörnet"? Den är en riktig må gott bok som gjorde mej varm om hjärtat.

    Ja du, det ÄR 18 år :)

    KRAM från Eva

    SvaraRadera
  4. Eva, jag har inte läst boken "En liten hattaffär på hörnet". Den ligger brevid sängen och väntar på att bli läst. Just nu läser jag Marion Kayes nya bok.

    SvaraRadera