måndag 1 februari 2010




Här kommer ytterligare några av mina favoriter.
Först ut blir en bok som jag nyss läst. Underbar "feelgood" bok. Jag fick, mot alla odds, en önskan om att börja sticka. Jag som inte ens kan! Jag kan varmt rekommendera alla att läsa den. Jag längtar efter bok nummer 2.





I helgen fick jag se en handduk med ett grafiskt tryck med vår stad på. Jätteläcker! Nu kunde jag inte hitta rätt bild så det fick bli en annan norrländsk stad. Den här handduken är just nu högt upp på min önskelista.




Vi blev bjudna på en mycket god förrätt i lördags. Det var en toast med getost och valnötter med honung på. Garanterat en rätt som kommer att serveras här hemma vid tillfälle.





Till helgen är det delfinal 1 i Melodifestivalen.
Stora storasysters favorit är utan tvekan, Ola.
Vi får se om hon står fast vid det när hon hört alla låtar.
Olas autograf står högt på hennes önskelista.
Har hon tur har hon autografen i handen på fredagkväll
efter genrepet.




Ha det så gott!
Kram!

1 kommentar:

  1. Vad kul att du hade Kitchenbloom som länk! Hängde alltid på hennes blogg förut men hade tappat namnet när jag bytte dator! Fint du har det i bloggen!!

    Petra från 98or

    peppelins.blogg.se

    SvaraRadera