lördag 17 april 2010

Shopping


För några dagar sedan var lillebror och jag till stan för att göra några ärenden.
När det var klart och vi skulle lämna gallerian säger lillebror:

"Men mamma, jag tänkte att vi skulle titta på klädej till mig!"
Vid ett sånt tillfälle kan man inte annat än hänga med sonen!
Vi besökte HM och där hittade lillebror en scarf som han skulle ha.

"Cool" var den enligt honom. Han börjar så smått bli en mycket medveten ung herre.



Jag köpte en ny tröja till honom. En rosa med en kanin på. Jättesygg!
Aldrig i livet!! Säger sonen. Han vägrar att ta på sig tröjan.
Det är fel färg! Han gillar inte rosa!
"Men mamma, jag äj snygg i ojange!"









Våren är här på allvar! Då är det dags att putsa fönster.
Det är inget jag gillar, men det är fantastiskt härligt när det är klart.
Måste man nu putsa alla fönster så kan man ju göra det med Maison Belle.
Miljövänligt och med en underbar doft!
Du hittar produkterna hos Ellis corner.







Snart, snart kommer den!!!! Leilas nya kokbok. Jag längtar!



Det här fina armbandet hittade jag på Unicef:s hemsida.

Det säljs för kampanjen "För varenda unge".

Symboliserar varje barns rätt till en trygg barndom.


Funderar på att skaffa mig ett sånt armband eller

varför inte önska sig det i Morsdags present!

Kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar