fredag 29 oktober 2010

Fredagsmys

Idag kunde jag inte motstå frestelsen att få dricka julmust och äta skumtomtar. Det blir kvällens höjdpunkt! Lite tidigt, men ändå.... *ler*
När vi ändå är inne på det här med julen!
Jag har ju varit hemma med lilleman nu några dagar och då hinner man
även sitta och kika runt på webben lite. Hos Alvas hus hittade jag de här söta julsakerna
som nog kommer att hitta sin väg hit hem.

Sen har jag en stor favorit. De vackra tovade julgranskulorna från
Åre snöflinga. Så fina!!!!





Länge har jag gått och irriterat mig på hur vi har det vid vår återvinning här hemma.
Tidningar, kartong, pantflaskor, glas, metall, hård- och mjukplast har alla sina stora bra behållare, men glödlampor och batterier har legat här och där i gamla blomkrukor.
Inreda.com hittade jag de här tuberna. Precis det jag letat efter.
Snabb leverans och nu hänger de i vår groventre. Snyggt, men framförallt praktiskt!!
Nu ska vi mysa i soffan och kika på Barda och sen Idol.
Familjens kväll!
Kram på er!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar