fredag 19 mars 2010

Panik



Klippte mig idag. Fick lite panik i bilen när jag skulle betala parkeringen. Hittade ingen plånbok hur jag än letade och letade. Inser till slut att den ligger kvar hemma på byrån. Lämnar bilen och håller tummarna för att det inte ska dyka upp någon p-vakt under den timma jag behöver vara borta. Frissan får jag betala imorgon.

Det är lite jobbigt att min mörka färg har börjat anta en väldigt ljus ton lite här och var. Usch och fy!!!!!
Hur som helst är jag nu nyklippt och kanske lite mer snaggad än jag tänkt från början. Skulle ju spara ut håret, men som vanligt står jag inte ut när längden blir så där halvlång. Det blev kort nacke och längre längder fram istället. Skönt!!!

Kram!

2 kommentarer:

  1. *fniss* Det är en av fördelarna jag har med att "bo på landet" ;) Jag kan i princip ställa mej mitt på torget och slippa P-böter (nu överdriver jag liiiite, skulle sambon se vad jag skriver så håller han INTE med mej ;)

    Om du gillade "hatt" boken, så kan jag rekomendera "fågel" boken jag hade i bloggen, plus hennes andra bok "Välkommen till Himlen", de är också såna där feelgood böcker.

    Du & jag gillar verkligen mycket lika saker! Älskar alla kläder du visar!!! åååå vad snygga de där röda clogsen är och blusen- vill ha!!!

    STOR varm kram från Eva

    SvaraRadera
  2. Du vart väldigt snygg i din nya frilla! Tur att man kan klippa sig på krita. ;-)

    Det är alltid lika trevlig att vara hos er i ert nystädade hus på fredagseftermiddagarna/kvällarna. Vi kommer om si så där 14 dagar igen ;-)

    /Systeryster

    SvaraRadera